Dizinin Saatini Şikayet Edelim

Bir Bulut Olsam Dizisi İlk Bölümünden Ne kadar Büyüleyici bir Dizi olduğunu Kanıtladı Fakat Dizi Saatinin 22:15 Olması Bir Çok Kişi Gibi Bizide Oldukça üzdü fakat Bunu Tersine Çevirebiliriz Kanal D'ye Atacağımız Maillerle Bunu Sağlayabiliriz Herkesi Kampanyaya Katılmaya Davet Ediyoruz...

KANAL D İZLEYİCİ TEMSİLCİSİ
Kanal D izleyiciyi temsilcisi hattı için, 0212 478 00 88'i arayabilir, veya izleyicitemsilcisi@kanald.com.tr'ye mail atabilirsiniz. İlginize teşekkür ederiz.

yaa wll cok gec oynuo hele biz ogrenciler icin cok gec ya, hadi haftasonu o saatte olsa bise demiicem de bide hafta ici , noolur saatini deistireliim..!!
Saygilarimlaa Fatoos

cok super bir dizi

yurt disindan izliyorum ve isim geregigle sadece ilk yarisini izleye biliyorum lütfen satini erkene alin

evet ya lütfen daha erken saate alınsn çok geç oynuyo ve ben izliyemiyorum okuldan dolayı daha erken bi saate alınsın ya lütfen çünkü çok hoş bizi dizi hele mustafa karakterine bayılıyorum wlla:)
ben Eylül

Yorum Gönder