Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri

Bir Bulut Olsam > Bir Bulut Olsam / Son Haberler / Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri
Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri
Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri

Bir Bulut Olsam Dizi Müzikleri Hakkındaki yazılarıma aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz..

Bir Bulut Olsam Kına Gecesi Türküsü

Bir Bulut Olsam 1. Bölümde Çalan Müthiş Türkü, Müthiş Ses ile yazımıza başlamak istedim. Bu tarzda türküleri aslında daha çok duymak istiyoruz ekranlarımızda . Sahte Pop Jazz Tipitiplerini dinlemektense bu tarzda tüylerimizi diken diken…

Aytekin Ataş Üryan Geldim
Bir Bulut Olsam Heycanı ile çoğu kişiyi ekrana kitlemiş durumda. Genelde film sonlarından Çalan Üryan Geldim Türküsüde Finali iyi sonlandırmakta Çoğumuz zaten Aytekin Ataş ‘ın sesini duymak için Dizinin sonunu beklemekteyiz. Kuzey…

Ne zamandan beri böyle güzel dizi izlememiştim başarılarından dolayı sizleri teprik ediyorum
Engin AKYÜREK te cok tatlı,ona bayılıyorum...başarılarınızın devamı dilegi ile(LÜTFEN DİZİNİZİ DİGER DİZİLER GİBİ ABARTMAYIN)

bir bulut olsam dizisini cccccooooooooookkkkkkkkkk seviyorum ozelikle mustafa super dizide sizlere basarilar

hamile olmasıı çok kötüüü çok kötüüü aşk için izliyodum doktorun aşkıda bitti şimdi narinin peşinde cıyak cıyak bi çocuk ne yapsın doktor onu düşer bence metrajlar izleyicinin yorumuna kulak verin bence dizi basitleşti.hem çocuk mustide:))) harun yazık evladım sana:))

bir bulut olsam dizisine bayılıyorum süper bı dizi hiç bitmesın narının hamileligi bu diziyi daha bi heyacanlı yapacak ::):):):):)))))

:)))))))))

güzel gerçekten her şeyiyle süper dizi

bir bulut olzam cok süper bir dizi. bircik daha erken alsansin olmaz mi saat 8 de baslasa aska menmu da önce lütfen

yha bhen bu diziyi çokse viorum özelliklede mustafaya bayılorum süper adam çok yakışıklı narinde çok güsell yha ma bu dizi 8 de çıksın aşk-ı memnu daha sonra çıksın önce bir bult olsam mustafaya baylıom

yha ben bu dizinin hastasıyım elede musttafa nın çok hastasıyım çok yakışıklı herektleri falan süper admaın ama narinde çok güselll cnm mustafa sana bayılıorumn hem bu dizide narini en çok seven mustafa adam onun için deliriyo resmen ama bi şikayetim var bu dizi çok geç çıko 80 de çıksın aşk-ı memnu daha sonra çıksın dizinin adı bile güsel bir bulut olsam

Yorum Gönder